Heartsteeling

MASSER AF KONVERTERINGER OG DOBBELT OMSÆTNING

Heartsteeling producerer kvalitetsstålløsninger, der henvender sig til designbevidste forbrugere. Alle bordplader er lavet på unikke mål, så de passer til den enkelte kundes køkken og behov. Køberen er således en stor del af processen, og produktet er ej heller billigt – alle kvaliteter og egenskaber skal derfor markedsføres tydeligt.

Corona forandrede markedet – så vi vendte det hele på hovedet

Heartsteeling er en trofast kunde hos Marginal – og vi har i flere år både udviklet deres hjemmeside, leveret foto og film samt været ansvarlig for deres tilstedeværelse på Instagram, Facebook og LinkedIn.

Men i efteråret 2020 opstod et akut behov for nytænkning. Corona havde sat sine tydelige spor på markedet – og vi måtte på udkig efter en ny, købestærk målgruppe. Det betød, at vi inddrog flere kanaler i annonceringen og skabte nyt content til både sociale medier og hjemmeside for at skabe nye besøgende og øge omsætningen. Og det virkede. Helt konkret steg Heartsteelings omsætning med ikke mindre end 100 % i første kvartal af 2021 – i forhold til samme periode i 2020.

professionel tekstforfatter

Show it AND tell it

Heartsteeling sælger muligvis stålbordplader – men de sælger også drømme til mennesker, der er ved at skabe deres hjem.

Derfor indlagde vi en særlig annonceringsindsats på Pinterest, som førte til mere end 20 % flere hjemmesidebesøg i perioden. Men vi var ikke færdige med at gøre drømme til virkelighed!

Vi supplerede de visuelle annoncer på Pinterest med annoncering målrettet potentielle samarbejdspartnere – som f.eks. håndværkere – på LinkedIn samt en massiv Google Ads-indsats.

Sideløbende optimerede vi naturligvis hjemmesiden, skrev blogindlæg og producerede nye cases. Denne indsats på tværs af kanaler resulterede ikke alene i stærke besøgstal og online konverteringer – men også et mærkbart øget salg i virksomheden.

01.

Glat ombuk

02.

Massivt stål

03.

Træforkant

04.

Vulst

Når drømme bliver til virkelighed

Heartsteeling sælger muligvis stålbordplader – men de sælger også drømme til mennesker, der er ved at skabe deres hjem.

Derfor indlagde vi en særlig annonceringsindsats på Pinterest, som førte til mere end 20 % flere hjemmesidebesøg i perioden. Men vi var ikke færdige med at gøre drømme til virkelighed!

Vi supplerede de visuelle annoncer på Pinterest med annoncering målrettet potentielle samarbejdspartnere – som f.eks. håndværkere – på LinkedIn samt en massiv Google Ads-indsats.

Sideløbende optimerede vi naturligvis hjemmesiden, skrev blogindlæg og producerede nye cases. Denne indsats på tværs af kanaler resulterede ikke alene i stærke besøgstal og online konverteringer – men også et mærkbart øget salg i virksomheden.

”Vi har kunne mærke, at onlineannonceringen har gjort en forskel. Helt konkret er vores omsætning steget med 100 % i første halvår af 2021 i forhold til samme periode i 2020. Vi har fået mange relevante kundehenvendelser, som konverterer. Og der er ingen tvivl om, det er en effekt af onlineannonceringen. Kunderne henvender sig nemlig via kontaktformularen på vores hjemmeside.

Vi er glade for at have Marginal som samarbejdspartner. De er gode til at informere og sende statusrapporter ud – og så er de også proaktive og har altid forslag til nyt content samt den løbende optimering af markedsføringen.

Marginal er et behageligt, stabilt bureau, som tager sig godt af deres kunder.”

– Jonas Bolvig, Direktør

Marginal Logo

Professionelt webbureau

Udvalgte
cases

Thomas Hermand

Brug for hjælp?

Thomas Hermand
Digital rådgivning og kreativ konceptudvikling
+45 61 30 14 32
[email protected]

Case

- Heartsteeling