Marginal udvider – med erfarne strategiske kræfter

Opdateret den 12. september 2023

2020 blev, på trods af Corona, et godt år for vores lille digitale Odense-bureau, og derfor byder vi nu en erfaren samarbejdspartner fra det fynske erhvervsliv velkommen ombord.

Vores 11 medarbejdere her i Marginal hjælper hver dag et hav af kunder med alt inden for markedsføring – og i særdeleshed digital markedsføring. Og nu skal forretningen have et skud ekstra energi og inspiration.

Virksomhedsejer, direktør, coach, investor, underviser, business angel, bestyrelsesmedlem, mentor og salgschef. Titlerne er mange og erfaringen stor hos Casper Dreymann. Og nu kan han også skrive ”forretningsudvikler i Marginal” på CV’et.

Medvind under krisen

Marginal har i dag særligt ekspertise inden for fire brancher; fødevarer & restauration, skoler og ungdomsuddannelse, industri & produktion og kultur & oplevelser. Og vi er kommet godt igennem Coronakrisen, selvom mange af lige præcis de brancher har været hårdt ramt i perioden. 

Det er da også en af årsagerne til, at en oprustning kommer netop nu:

”At komme styrket ud af et så udfordrende og anderledes år har givet os en ballast og mod på at udvikle bureauet og forretningen endnu mere. Vi har fået spændende nye kunder og projekter. Derfor er vi meget glade for at kunne trække på Caspers kæmpe erfaring og få ny energi i huset,” fortæller administrerende direktør Elise Bolvig om samarbejdet med Casper Dreymann.

En erfaren forretningsudvikler

Sideløbende med sit daglige virke har Casper Dreymann blandt andet undervist i kommunikation, salg og ledelse, han har trænet mere end 200 virksomheders sælgere og ledere og arbejdet som salgschef på Børsen. Samarbejdet med Marginal er noget, han ser mange oplagte muligheder i, lyder det fra ham:

”Jeg ser i Marginal og i det marked, de opererer i, et kæmpe potentiale. Jeg er hver dag i berøring med mange virksomheder, og jeg kan se derude, hvor stort behovet for god digital markedsføring er – uanset om man er nystartet eller etableret. Den digitale markedsføring kan være en rigtig god grundmotor i mange salgsvirksomheder, så jeg tror på, vi sammen kan gøre en stor forskel for vores kunder. Vi har derfor sat os nogle meget ambitiøse vækstmål, som vi allerede er godt i gang med at indfri.”  

Hans rolle i virksomheden bliver primært at styrke salget og den strategiske forretningsudvikling generelt og understøtte den gode udvikling, der er lige nu:

”Caspers kæmpe netværk og erfaring med mange forskellige brancher er alt sammen noget, der gør ham til en styrke og ressource for os og for bureauets kunder, så vi er sikre på, at vi sammen kan skabe noget godt i markedet,” slutter partner i Marginal, Thomas Hermand.

Bliv endnu klogere!

23. oktober 2023

Hvorfor POAS?

Virksomheder søger altid efter det mest realistiske billede af, hvad afkastet af deres markedsføring er. Både for at få et indblik i performance nu og her, men ogs...

CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk