Fra labyrint til konverteringstragt:

Koi Sushi øgede sessioner med 240 % og ramte 6 % i konverteringsrate

Hos Marginal har vi i tæt samarbejde med Koi Sushi transformeret deres hjemmeside fra en uoverskuelig menulabyrint til et luksuriøst og strømlinet konverteringsværktøj.

Vores fokus på konverteringsoptimering (CRO) og teknisk SEO har skabt klare, målbare resultater, der direkte understøtter restaurantens mål om at fylde de fysiske borde.

Primære resultater

En konverteringsrate på +6 %

Stigning i SEO-besøgende på +53 %

Et brandløft i form af luksuriøs brandidentitet og forbedret troværdighed

Stigning i antal sessioner på +240 %

Venteliste på bordbookinger

Hvem er kunden?

Koi Sushi er en anerkendt high-end sushirestaurant i Odense. De driver en restaurant med takeaway, men har primært fokus på den fysiske restaurant. 

Og så har de været Tripadvisors Travelers' Choice Award Winner de sidste fem år i træk.

Testimonial

"Vi har oplevet, at specialisterne hos Marginal turde tage en dialog, behovsafdække og udfordre vores input. Deres ekspertise gik på at sikre, at alt skulle give os flere kunder, og ikke bare være en fed ny hjemmeside. Det var den kritiske tilgang, der sikrede, at vi fik en overskuelig struktur og nem adgang til booking."

– Casper Sørensen, COO

more than sushi...

Udfordringen

Kunden ønskede et mere moderne og tidssvarende design. Den primære udfordring var dog, at den eksisterende hjemmeside ikke afspejlede brandets luksusfølelse og gjorde bordbooking til en kompliceret affære. De fire største udfordringer var:

Svær tilgang til booking og takeaway.

Uoverskuelig struktur og menu – siden var før en "labyrint".

Manglende visuel identitet – hjemmeside og restaurant matchede ikke.

Manglende fokus på at opnå de primære forretningsmål: 
fyldt restaurant og flere kunder.

Løsningen

Hos Marginal greb vi projektet an med en struktureret tilgang, som startede med et nært samarbejde med KOI sushi, hvor vi sikrede en grundig behovsafdækkelse. 

Herefter sørgede vi for at udtænke et design med fokus på konverteringsoptimering, hvor vi turde udfordre kunden, når visionerne konfliktede mellem konvertering og design.

Visuel konverteringsfokus

Vi fastsatte den visuelle fremstilling, som trak klare tråde til restauranten. Vi implementerede en ny, luksuriøs grå baggrundsfarve, der stammer fra restaurantens stole, og derudover en tydelig blå CTA-farve, som udelukkende bruges i menuen og på CTA-knapperne for at indikere, at brugeren skal konvertere.

Strømlinet konvertering

Vi udviklede en hjemmeside med én forside og fire undersider, der kun tilbyder to klare konverteringer: Book bord eller bestil takeaway.


Teknisk performance

Siden er bygget i Breakdance Builder, hvilket sikrer en enkel kodestruktur, bedre hastighed og bevågenhed hos Google.

Ydelsesområder

Team

Kontakt Thomas Hermand

Henrik Lindebjerg Møller

Digital rådgiver, partner

+45 60 10 08 01 / [email protected]

Det hele starter med et klik

Skal vi tage en uforpligtende snak om jeres marketing?
GDPR

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig og din forretning.

Thomas Hermand

[email protected] +45 61 30 14 32

Andre cases

Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger

Grønne Mikrohandlinger
  • Ny visuel identitet og brandunivers
  • Design og udvikling af platform for erhvervsstuderende
  • Fængende tekstforfatning
Grafisk design
-
Hjemmeside

Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger

Nyt, brugervenligt webdesign styrker Smageriets brand og identitet

Smageriet
  • Nyt, brugervenligt webdesign
  • Mobiloptimeret købsflow
  • Opdateret visuel identitet
Grafisk design
-
Hjemmeside

Nyt, brugervenligt webdesign styrker Smageriets brand og identitet

Nye landingssider og kampagnemateriale rettet målgruppen til Erhvervshus Fyn

Erhvervshus FYN
  • Kampagne-idé og lanceringsplan
  • Målgruppeforståelse
  • Udarbejdelse af kampagnemateriale
Grafisk design
-
Marketing

Nye landingssider og kampagnemateriale rettet målgruppen til Erhvervshus Fyn

Ny designmanual og webdesign til Styrelsen for Forsyningssikkerhed

Styrelsen for Forsyningssikkerhed
  • Fokus på visuel tillid og troværdighed
  • Logodesign og komplet webdesign
  • Designmanual med grafisk identitet
Grafisk design

Ny designmanual og webdesign til Styrelsen for Forsyningssikkerhed

Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %

Sunset Boulevard
  • Digitale funktioner, der konverterer
  • 701% ROI
  • Fastholdelse, interaktioner og lavere leadpriser
Hjemmeside

Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %

Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer

Bar Mobil
  • Personaliseret og målrettet markedsføring
  • 30% flere konverteringer
  • 50% lavere CPA
Marketing
-
Tracking

Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer

CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik

Download din tjekliste her

Vil du gøre det nemt for dig selv (og for os)?
Så har vi lavet en tjekliste til det gode brief, som guider dig hurtigt igennem de vigtigste punkter.

Samtykke*

Tilmeld dig Marginal's nyhedsbrev

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Samtykke*