Fra labyrint til konverteringstragt:
Koi Sushi øgede sessioner med 240 % og ramte 6 % i konverteringsrate
Hos Marginal har vi i tæt samarbejde med Koi Sushi transformeret deres hjemmeside fra en uoverskuelig menulabyrint til et luksuriøst og strømlinet konverteringsværktøj.
Vores fokus på konverteringsoptimering (CRO) og teknisk SEO har skabt klare, målbare resultater, der direkte understøtter restaurantens mål om at fylde de fysiske borde.
Primære resultater
En konverteringsrate på +6 %
Stigning i SEO-besøgende på +53 %
Et brandløft i form af luksuriøs brandidentitet og forbedret troværdighed
Stigning i antal sessioner på +240 %
Venteliste på bordbookinger
Hvem er kunden?
Koi Sushi er en anerkendt high-end sushirestaurant i Odense. De driver en restaurant med takeaway, men har primært fokus på den fysiske restaurant. Og så har de været Tripadvisors Travelers' Choice Award Winner de sidste fem år i træk.
Testimonial
"Vi har oplevet, at specialisterne hos Marginal turde tage en dialog, behovsafdække og udfordre vores input. Deres ekspertise gik på at sikre, at alt skulle give os flere kunder, og ikke bare være en fed ny hjemmeside. Det var den kritiske tilgang, der sikrede, at vi fik en overskuelig struktur og nem adgang til booking."
– Casper Sørensen, COO
more than sushi...
Udfordringen
Kunden ønskede et mere moderne og tidssvarende design. Den primære udfordring var dog, at den eksisterende hjemmeside ikke afspejlede brandets luksusfølelse og gjorde bordbooking til en kompliceret affære. De fire største udfordringer var:
Svær tilgang til booking og takeaway.
Uoverskuelig struktur og menu – siden var før en "labyrint".
Manglende visuel identitet – hjemmeside og restaurant matchede ikke.
Manglende fokus på at opnå de primære forretningsmål: fyldt restaurant og flere kunder.
Løsningen
Hos Marginal greb vi projektet an med en struktureret tilgang, som startede med et nært samarbejde med KOI sushi, hvor vi sikrede en grundig behovsafdækkelse. Herefter sørgede vi for at udtænke et design med fokus på konverteringsoptimering, hvor vi turde udfordre kunden, når visionerne konfliktede mellem konvertering og design.
Visuel konverteringsfokus
Vi fastsatte den visuelle fremstilling, som trak klare tråde til restauranten. Vi implementerede en ny, luksuriøs grå baggrundsfarve, der stammer fra restaurantens stole, og derudover en tydelig blå CTA-farve, som udelukkende bruges i menuen og på CTA-knapperne for at indikere, at brugeren skal konvertere.
Strømlinet konvertering
Vi udviklede en hjemmeside med én forside og fire undersider, der kun tilbyder to klare konverteringer: Book bord eller bestil takeaway.
Teknisk performance
Siden er bygget i Breakdance Builder, hvilket sikrer en enkel kodestruktur, bedre hastighed og bevågenhed hos Google.







