E-mail
marketing

Skab loyale kunder og
solide konverteringer

I et samarbejde
med os får du...

  • / Vi spotter den gode historie – OG fortæller den
  • / Teknisk ekspertise og erfaring
  • / Vi deltager i kurser og messer for den nyeste viden
  • / Proaktivt samarbejde med dig i fokus
  • / Anskaffelse og fastholdelse af loyale kunder
  • / Fokus på dig og din virksomhed

Vil du skabe og fastholde loyale kunder
med e-mailmarkedsføring?

E-mailmarkedsføring er en af de bedst konverterende kanaler. Det skyldes, at du her har en helt unik mulighed for at bearbejde og engagere eksisterende – men i høj grad også nye – kunder. For når først du har fået et lead i hus, så gælder det om at pleje det, og dét er e-mails oplagte til.

Hos Marginal har vi kompetencer inden for alle dele af et godt nyhedsbrev. Lige fra strategi og tekstforfatning til opsætning og opfølgning. Skal vi hjælpe dig?

01.

Specialiseret viden på tværs

Et nyhedsbrev samler mange forskellige discipliner. Det er nødvendigt med en strategi, der beskriver målgruppen, formålet og budskabet, en tekst, der levende fortæller historien, visuelt materiale, der fanger modtageren – og en grundig bearbejdning af data.

02.

Tæt dialog – og din virksomhed i fokus

Med et velgennemtænkt nyhedsbrev, kan du skrive direkte til din kunde. Du kan vække følelser. Interesse. Og købelyst!

Vi sætter en stor ære i at lære dig og din virksomhed at kende, så vi får det bedste fundament for rådgivning og sparring – og den gode historie.

03.

Fastholdelse og mersalg

Din målgruppe har allerede et forhold til dit produkt, når de modtager et nyhedsbrev. Det skal vi udnytte!

Hos Marginal har vi et indgående kendskab til værdiskabende e-mailflows og kundeplejerejser. Vi ved præcis, hvornår vi skal ramme din målgruppe – og med hvad.

Det indledende arbejde

Inden vi påbegynder eksekveringen af nyhedsbrevet, er det nødvendigt at stille to vigtige spørgsmål: hvorfor laver vi et nyhedsbrev – og til hvem? Gennem tæt dialog, grundig analyse og erfaring finder vi frem til strategien, målgruppen og den optimale brugerrejse.

Eksekvering

Når forarbejdet er på plads, er det tid til at udforme nyhedsbrevet. Her skriver vores tekstforfattere en værdiskabende og konverterende tekst, vores fotograf knipser fængende fotos og film – og til sidst sætter vores grafiske designere det hele op og sikrer sammenhæng.

Opfølgning og konklusion

Arbejdet slutter naturligvis ikke, når vi trykker ”send”. For at kunne måle på nyhedsbrevets resultater, bearbejder vi den data, e-mailplatformen tilbyder. Ud fra dataene udarbejder vi en skræddersyet rapport, og vi sørger for at optimere fremtidige kampagner ud fra den nye viden.

Nicolai Steskow

Kommunikationsspecialist

[email protected]

GDPR
CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik