Få styr på dit produktfeed og få flere salg i dine Google Shopping-annoncer
Hvis du vil opnå succes med Google Shopping, starter det hele med dit produktfeed. Få styr på hvad og hvordan i denne step-by-step-guide.
Det er ikke nogen hemmelighed, at mange hoteller føler sig som en fisk på land, når det kommer til afhængigheden af OTA’er som booking.com, hotels.com og Expedia. Selvom de kan være et effektivt middel til at fylde værelserne, er det på bekostning af dyre gebyrer og manglende kontrol over kundedata.
Så hvordan vender du skuden og får flere direkte bookinger? Her kommer 4 konkrete strategier, der kan hjælpe dig med at tage styringen og samtidig sikre, at gæsterne booker direkte hos dig.
Din hjemmeside er din online reception – og vi ved alle, hvor vigtig den første kontakt er. Sørg for, at den er en ægte crowd pleaser.
Når din hjemmeside spiller, er det tid til at få folk derind. Og her kommer digital markedsføring ind i billedet.
LÆS OGSÅ: Appetitvækkende markedsføring af hotel- og restaurationsbranchen giver smagen af succes
Når gæsterne booker direkte, sidder du på en guldmine af kundedata om lige præcis DIN kernemålgruppe, som OTA’erne kun kan drømme om. Udnyt det!
En gang gæst, altid gæst – hvis du altså spiller dine kort rigtigt.
Med en målrettet indsats kan du genvinde kontrollen, få flere direkte bookinger, styrke gæsternes loyalitet og forbedre bundlinjen. Det kræver tid og investering, men i sidste ende er det vejen til langsigtet succes i en ekstremt konkurrencepræget branche.
Hvis du vil opnå succes med Google Shopping, starter det hele med dit produktfeed. Få styr på hvad og hvordan i denne step-by-step-guide.
CVR 17885170 – Privatlivspolitik
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.