1423 – Ron Esclavo

WORLD CLASS SPIRIT

Dyk ned i en verden af rom

ROM, ROM & ATTER ROM

Er du romkender? Så kender du sikkert 1423. Virksomheden, der ligger i Ringe, distribuerer en lange række alkoholbrands – med stort fokus på og forkærlighed til rom.

Siden 2018 har vi hjulpet 1423 med at udbrede kendskabet til nogle af deres største rombrands, herunder Ron Esclavo. Vi har udarbejdet en brandprofil med retningslinjer for visuelt udtryk såvel som tekstunivers, udviklet en landingsside, fotograferet, annonceret, oprettet samt drevet Instagram- og Facebook-profiler for at sikre gennemslagskraft og sammenhæng i den digitale markedsføring. 

Det er blevet til mange billeder. Mange ord. Utallige SoMe-posts. Og resultatet er en dynamisk online tilstedeværelse med en altid-tilstedeværende brandprofil.

ET DIGITALT POSTKORT

Instagram- og Facebookprofilen for Ron Esclavo bliver jævnligt opdateret med nyt, smukt content. Men 1423 ønskede derudover også noget mere statisk. Et slags digitalt visitkort, hvor brugere hurtigt kunne søge information om Ron Esclavo-sortimentet. Derfor udarbejdede vi en landingsside.

Landingssiden præsenterer Ron Esclavo og inviterer ind i rommens univers. Designidentiteten bærer præg af den eksisterende flaskeetikettes mange farver, tropiske planter og historiske præg – hvilket selvfølgelig også går igen på sociale medier, hvor vi har fotograferet og leveret billeder af flaskerne i grønne omgivelser.

Landingssiden henvender sig både til slutbrugere der søger information, og forhandlere, der ønsker at føre rommen. Derfor er det væsentligste, at den er overskuelig, appetitlig og formidler rommens kvaliteter til slutbrugere såvel som forhandlere.

Flaskeetiketten er designet af AM Copenhagen.

1423 – Ron Esclavo

WORLD CLASS SPIRIT

Dyk ned i en verden af rom

ROM, ROM & ATTER ROM

Er du romkender? Så kender du sikkert 1423. Virksomheden, der ligger i Ringe, distribuerer en lange række alkoholbrands – med stort fokus på og forkærlighed til rom.

Siden 2018 har vi hjulpet 1423 med at udbrede kendskabet til nogle af deres største rombrands, herunder Ron Esclavo. Vi har udarbejdet en brandprofil med retningslinjer for visuelt udtryk såvel som tekstunivers, udviklet en landingsside, fotograferet, annonceret, oprettet samt drevet Instagram- og Facebook-profiler for at sikre gennemslagskraft og sammenhæng i den digitale markedsføring. 

Det er blevet til mange billeder. Mange ord. Utallige SoMe-posts. Og resultatet er en dynamisk online tilstedeværelse med en altid-tilstedeværende brandprofil.

ET DIGITALT POSTKORT

Instagram- og Facebookprofilen for Ron Esclavo bliver jævnligt opdateret med nyt, smukt content. Men 1423 ønskede derudover også noget mere statisk. Et slags digitalt visitkort, hvor brugere hurtigt kunne søge information om Ron Esclavo-sortimentet. Derfor udarbejdede vi en landingsside.

Landingssiden præsenterer Ron Esclavo og inviterer ind i rommens univers. Designidentiteten bærer præg af den eksisterende flaskeetikettes mange farver, tropiske planter og historiske præg – hvilket selvfølgelig også går igen på sociale medier, hvor vi har fotograferet og leveret billeder af flaskerne i grønne omgivelser.

Landingssiden henvender sig både til slutbrugere der søger information, og forhandlere, der ønsker at føre rommen. Derfor er det væsentligste, at den er overskuelig, appetitlig og formidler rommens kvaliteter til slutbrugere såvel som forhandlere.

Flaskeetiketten er designet af AM Copenhagen.

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig og din forretning.

Thomas Hermand

[email protected] +45 61 30 14 32

Andre cases

Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger

Grønne Mikrohandlinger
  • Ny visuel identitet og brandunivers
  • Design og udvikling af platform for erhvervsstuderende
  • Fængende tekstforfatning
Grafisk design
-
Hjemmeside

Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger

Nyt, brugervenligt webdesign styrker Smageriets brand og identitet

Smageriet
  • Nyt, brugervenligt webdesign
  • Mobiloptimeret købsflow
  • Opdateret visuel identitet
Grafisk design
-
Hjemmeside

Nyt, brugervenligt webdesign styrker Smageriets brand og identitet

Nye landingssider og kampagnemateriale rettet målgruppen til Erhvervshus Fyn

Erhvervshus FYN
  • Kampagne-idé og lanceringsplan
  • Målgruppeforståelse
  • Udarbejdelse af kampagnemateriale
Grafisk design
-
Marketing

Nye landingssider og kampagnemateriale rettet målgruppen til Erhvervshus Fyn

Ny designmanual og webdesign til Styrelsen for Forsyningssikkerhed

Styrelsen for Forsyningssikkerhed
  • Fokus på visuel tillid og troværdighed
  • Logodesign og komplet webdesign
  • Designmanual med grafisk identitet
Grafisk design

Ny designmanual og webdesign til Styrelsen for Forsyningssikkerhed

Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %

Sunset Boulevard
  • Digitale funktioner, der konverterer
  • 701% ROI
  • Fastholdelse, interaktioner og lavere leadpriser
Hjemmeside

Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %

Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer

Bar Mobil
  • Personaliseret og målrettet markedsføring
  • 30% flere konverteringer
  • 50% lavere CPA
Marketing
-
Tracking

Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer

Det hele starter med et klik

CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik

Tilmeld dig Marginal's nyhedsbrev

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Samtykke*