Digitale kurser til markedsføring

VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER

- ERHVERVSHUS FYN

VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER

- ERHVERVSHUS FYN

VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER

- ERHVERVSHUS FYN

VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER

- ERHVERVSHUS FYN

Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Kunden
Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Opgaven

Det digitale løb er startet
for længst…

kom godt fra start, så når vi fælles i mål

vi løser
digitale
hovedpiner

Erhvervshus Fyn skal ses og høres

Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.

Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.

To hovedpiner
– samme recept

Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.

Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.

Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Kunden
Erhvervshus Fyn kom til os med lidt af en digital hovedpine. De havde brug for hjælp til lanceringen af et nyt, landsdækkende projekt målrettet opkvalificering af efterspurgte digitale kompetencer i små og mellemstore virksomheder med (meget) lav digitaliseringsgrad.
Opgaven
Digitale kurser til markedsføring

vi løser
digitale
hovedpiner

Det digitale løb er startet
for længst…

kom godt fra start, så når vi fælles i mål

Erhvervshus Fyn skal ses og høres

Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.

Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden. Både for at hjælpe kunden med at markedfører kurserne, men også for at hjælpe brugerne til hurtigt at afkode forløbets indhold så tilmeldingerne blev flere, hurtigere.

To hovedpiner
– samme recept

Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere. Så en bred vifte af marketingkompetencer fra huset har været i spil, og flere kolleger har været involveret og arbejdet sammen med kunden. 

Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.

Det har været en sjov case for hele teamet at arbejde på, da den røde tråd på tværs af kompetencer har været uhyre vigtig. Samtidig har det været interessant at se hinandens arbejde performe på sine respektive måder mod det fælles mål.

ideer til marketing
annoncering
mail
effektive marketingstrategier
online marketingbureau
annoncering til mobilen
dataovervågning
Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Kunden
Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Kunden
Erhvervshus Fyn kom til os med lidt af en digital hovedpine. De havde brug for hjælp til lanceringen af et nyt, landsdækkende projekt målrettet opkvalificering af efterspurgte digitale kompetencer i små og mellemstore virksomheder med (meget) lav digitaliseringsgrad.
Opgaven
Erhvervshus Fyn kom til os med lidt af en digital hovedpine. De havde brug for hjælp til lanceringen af et nyt, landsdækkende projekt målrettet opkvalificering af efterspurgte digitale kompetencer i små og mellemstore virksomheder med (meget) lav digitaliseringsgrad.
Opgaven

vi løser
digitale
hovedpiner

Det digitale løb er startet
for længst…

vi løser
digitale
hovedpiner

Det digitale løb er startet
for længst…

Erhvervshus Fyn skal
ses og høres

Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.

Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.

To hovedpiner
– samme recept
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.

Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.

Erhvervshus Fyn skal
ses og høres

Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.

Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.

To hovedpiner
– samme recept

Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.

Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig og din forretning.

Thomas Hermand

[email protected] +45 61 30 14 32
CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik

Tilmeld dig Marginal's nyhedsbrev

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Samtykke*