Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.