VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER

- ERHVERVSHUS FYN

VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER

- ERHVERVSHUS FYN

VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER

- ERHVERVSHUS FYN

VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER

- ERHVERVSHUS FYN

Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Kunden
Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Opgaven

Det digitale løb er startet
for længst…

kom godt fra start, så når vi fælles i mål

vi løser
digitale
hovedpiner

Erhvervshus Fyn skal ses og høres

Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.

Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.

To hovedpiner
– samme recept

Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.

Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.

Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Kunden
Erhvervshus Fyn kom til os med lidt af en digital hovedpine. De havde brug for hjælp til lanceringen af et nyt, landsdækkende projekt målrettet opkvalificering af efterspurgte digitale kompetencer i små og mellemstore virksomheder med (meget) lav digitaliseringsgrad.
Opgaven

vi løser
digitale
hovedpiner

Det digitale løb er startet
for længst…

kom godt fra start, så når vi fælles i mål

Erhvervshus Fyn skal ses og høres

Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.

Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.

To hovedpiner
– samme recept

Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.

Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.

Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Kunden
Erhvervshus Fyn er et fynsk erhvervsfremmesystem, hvis opgave det er at sikre en styrket fynsk erhvervsstruktur for derigennem at sikre vækst og jobskabelse på Fyn.
Kunden
Erhvervshus Fyn kom til os med lidt af en digital hovedpine. De havde brug for hjælp til lanceringen af et nyt, landsdækkende projekt målrettet opkvalificering af efterspurgte digitale kompetencer i små og mellemstore virksomheder med (meget) lav digitaliseringsgrad.
Opgaven
Erhvervshus Fyn kom til os med lidt af en digital hovedpine. De havde brug for hjælp til lanceringen af et nyt, landsdækkende projekt målrettet opkvalificering af efterspurgte digitale kompetencer i små og mellemstore virksomheder med (meget) lav digitaliseringsgrad.
Opgaven

vi løser
digitale
hovedpiner

Det digitale løb er startet
for længst…

vi løser
digitale
hovedpiner

Det digitale løb er startet
for længst…

Erhvervshus Fyn skal
ses og høres

Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.

Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.

To hovedpiner
– samme recept
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.

Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.

Erhvervshus Fyn skal
ses og høres

Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.

Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.

To hovedpiner
– samme recept

Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.

Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.

Andre cases

CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik