


VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER
- ERHVERVSHUS FYN


VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER
- ERHVERVSHUS FYN


VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER
- ERHVERVSHUS FYN



VI LØSER
DIGITALE
HOVEDPINER
- ERHVERVSHUS FYN



Det digitale løb er startet
for længst…
vi løser
digitale
hovedpiner
Erhvervshus Fyn skal ses og høres
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.

To hovedpiner
– samme recept
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.











vi løser
digitale
hovedpiner
Det digitale løb er startet
for længst…
Erhvervshus Fyn skal ses og høres
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden. Både for at hjælpe kunden med at markedfører kurserne, men også for at hjælpe brugerne til hurtigt at afkode forløbets indhold så tilmeldingerne blev flere, hurtigere.
To hovedpiner
– samme recept
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere. Så en bred vifte af marketingkompetencer fra huset har været i spil, og flere kolleger har været involveret og arbejdet sammen med kunden.
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.
Det har været en sjov case for hele teamet at arbejde på, da den røde tråd på tværs af kompetencer har været uhyre vigtig. Samtidig har det været interessant at se hinandens arbejde performe på sine respektive måder mod det fælles mål.












vi løser
digitale
hovedpiner
Det digitale løb er startet
for længst…


vi løser
digitale
hovedpiner
Det digitale løb er startet
for længst…

Erhvervshus Fyn skal
ses og høres
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.
– samme recept
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.








Erhvervshus Fyn skal
ses og høres
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.
– samme recept
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.







