Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger
- Ny visuel identitet og brandunivers
- Design og udvikling af platform for erhvervsstuderende
- Fængende tekstforfatning
Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger
Det var klart, at der skulle ske noget nyt for Kerteminde Efterskole på den digitale front. En proces, der blev startet med en ærlig dialog og definition af skolens brand og strategi.
En velfungerende hjemmeside er knudepunktet for al digital markedsføring, og derfor trængte deres hjemmeside til et frisk pust. Vi udviklede en ny moderne og simpel hjemmeside og designprofil, der understreger det helt særlige ved skolen og giver mulighed for at vise de mange linjefag frem.
De digitale trends og rammer udvikler sig hele tiden. Og med et samarbejde, der begyndte med en ny hjemmeside i 2017, var det i 2022 tid til at give Kerteminde Efterskoles digitale univers et løft. Her fik vi i samarbejde med dem og med fokus på både de digitale trends og deres behov skabt en ny, moderne hjemmeside.
Marginal har siden 2017 varetaget skolens digitale annoncering på Google Ads og sociale medier. Og det resulterede hurtigt i besøgsrekord samt en helt fyldt skole før jul. For første gang nogensinde i skolens historie.
Kerteminde Efterskole ønskede også løbende sparring på deres egen brug af sociale medier til branding og formidling af skolen. Derfor er vi løbende i dialog med skolen, hvor vi bl.a. evaluerer deres indhold på sociale medier, udvikler idéer til nyt content og holder skolens SoMe-ansvarlige opdaterede på nye trends og tendenser. Efter ønske stiller vi også vores egen fotograf til rådighed, der laver workshops og deler viden om, hvordan man fortæller de gode historier på det tekniske plan.
Det sikrer, at skolen bruger deres kanaler optimalt og får eksponeret og prioriteret de historier, der formidler skolen allerbedst. Det har da også resulteret i en markant stigning i deres brugeres engagement og interaktion – særligt på Instagram.
Udover at hjælpe med at kommunikere, hvem Kerteminde Efterskole er udadtil, har vi også løbende givet konkret og ærlig sparring og rådgivning i forhold til skolens tilbud, strategi og målgruppe. For selvom vi kan lave nok så meget med god markedsføring, er det vigtigt, at skolen selv er attraktiv og har styr på, hvad de står for, så vi rammer den rigtige målgruppe.
Mindst to årlige sparrings- og strategimøder har sikret, at vi holder snuden i sporet mod vores fælles mål. Og har nået dem.
Det var klart, at der skulle ske noget nyt for Kerteminde Efterskole på den digitale front. En proces, der blev startet med en ærlig dialog og definition af skolens brand og strategi.
En velfungerende hjemmeside er knudepunktet for al digital markedsføring, og derfor trængte deres hjemmeside til et frisk pust. Vi udviklede en ny moderne og simpel hjemmeside og designprofil, der understreger det helt særlige ved skolen og giver mulighed for at vise de mange linjefag frem.
Marginal har siden 2017 varetaget skolens digitale annoncering på Google Ads og sociale medier. Og det resulterede hurtigt i besøgsrekord samt en helt fyldt skole før jul. For første gang nogensinde i skolens historie.
Kerteminde Efterskole ønskede også løbende sparring på deres egen brug af sociale medier til branding og formidling af skolen. Derfor har vi i løbet af samarbejdet afholdt månedlige møder, hvor vi evaluerer skolens indhold på sociale medier, udvikler idéer til nyt content og holder skolens SoMe-ansvarlige opdaterede på nye trends og tendenser.
Det sikrer, at skolen bruger deres kanaler optimalt og får eksponeret og prioriteret de historier, der formidler skolen allerbedst. Det har da også resulteret i en markant stigning i deres brugeres engagement og interaktion – særligt på Instagram.
Udover at hjælpe med at kommunikere, hvem Kerteminde Efterskole er udadtil, har vi også løbende givet konkret og ærlig sparring og rådgivning i forhold til skolens tilbud, strategi og målgruppe. Vi pakker varen ind for dem – men det er vigtigt, at den er så attraktiv, at der er nogen, der vil købe den. Og at det er de rigtige ”købere”.
Mindst to årlige sparrings- og strategimøder har sikret, at vi holder snuden i sporet mod vores fælles mål. Og har nået dem.
Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %
Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %
Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer
Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer
Nyt, skræddersyet website til SOSU Fyn med fokus på UX
Nyt, skræddersyet website til SOSU Fyn med fokus på UX
CVR 17885170 – Privatlivspolitik
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.