Google Ads er noget af det første, der møder dine potentielle kunder, når de starter deres købsrejse.
Derfor gælder det om at holde sig opdateret på alt, hvad der bevæger sig inden for søgemaskineannoncering – men samtidig se kritisk på de mange nye tiltag. Med vores store erfaring kan du være sikker på at opnå den helt rigtige trafik til så få annoncekroner som muligt – og med øgede konverteringer.
Du får et unikt indblik i vores best practices inden for Google Ads, som er formet ud fra erfaringer og test på tværs af adskillige brancher – og altid med afsæt i data.
Det vigtigste argument for at anvende Google Ads er, at du vil møde dine kunder først. Dette er søgeannoncer en stor del af. Det er nemlig de annoncer, man først støder på, når man søger på en ydelse gennem Google.
Søgeannoncer vises over de organiske søgninger. Og gennem grundige søgeordsanalyser finder vi frem til, hvilke søgeord, der virker bedst for din forretning.
Men hvad så, når du sælger et produkt – og ikke en ydelse? Mange webshops får størstedelen af deres omsætning gennem Google Shopping.
Når din kunde søger på et produkt, vil en bjælke med de mest relevante resultater blive synlig i toppen af din browser. Du har allerede indtastet produktets titel, beskrivelse og stregkode på din hjemmeside, som Google anvender helt automatisk. Og vi kan hjælpe dig i mål!
Google Ads giver dig muligheden for at annoncere på Googles displaynetværk. Displaynetværket dækker over en bred vifte af tredjepartshjemmesider, hvor du kan placere dine bannerannoncer.
Gennem Google Ads kan vi annoncere på displaynetværket, og du kan dermed få dine annoncer ud på platforme, der er relevante for dine kunder.
Følg med på bloggen og bliv klogere!
Hej bloggen!
CVR 17885170 – Privatlivspolitik
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.