Google Ads bureau

Google Ads

Datadrevet Google Ads-
bureau i Odense

I et samarbejde
med os får du...

  • / 100% gennemsigtighed
  • / Månedlig skræddersyet rapport
  • / Mere trafik og øget omsætning
  • / Specialister i konverteringsoptimering
  • / Aktiv involvering og indflydelse
  • / Proaktivt samarbejde

Udnyt vores store erfaring, og skab resultater med Google Ads

Google Ads er noget af det første, der møder dine potentielle kunder, når de starter deres købsrejse.

Derfor gælder det om at holde sig opdateret på alt, hvad der bevæger sig inden for søgemaskineannoncering – men samtidig se kritisk på de mange nye tiltag. Med vores store erfaring kan du være sikker på at opnå den helt rigtige trafik til så få annoncekroner som muligt – og med øgede konverteringer.

Du får et unikt indblik i vores best practices inden for Google Ads, som er formet ud fra erfaringer og test på tværs af adskillige brancher – og altid med afsæt i data.

01.

Direkte adgang til relevante søgeord

Google Ads handler i høj grad om at være særligt synlige hos de kunder, der aktivt søger på netop dit produkt eller din ydelse. Derfor bør dine annoncekroner bruges på søgeord, der er relevante for dig. Vi har viden og erfaring på tværs af brancher. Og dét står vi til ansvar for.

02.

Kontinuerlig optimering baseret på viden

Digital annoncering er ikke statisk. Derfor optimerer vi løbende dine annoncer ud fra vores erfaringer og best practices, så du får det optimale ud af dine annoncekroner. Og vi implementerer udelukkende nye tiltag, hvis det giver mening for din virksomhed.

03.

Datadrevet annoncering og afrapportering

Arbejdet med Google Ads bør aldrig bero på en mavefornemmelse. Derfor er vi drevet af data i alt, hvad vi gør og opsætter også tracking på din Google Ads konto så du sikrer det mest fyldestgørende datasæt. Du modtager desuden en månedlig rapport, så du kan følge med i dine KPI'er, POAS og samtidig få indblik i vores arbejde og den indflydelse, det har på din forretning.

Søgeannoncer

Det vigtigste argument for at anvende Google Ads er, at du vil møde dine kunder først. Dette er søgeannoncer en stor del af. Det er nemlig de annoncer, man først støder på, når man søger på en ydelse gennem Google.

Søgeannoncer vises over de organiske søgninger. Og gennem grundige søgeordsanalyser finder vi frem til, hvilke søgeord, der virker bedst for din forretning.

Google Shopping

Men hvad så, når du sælger et produkt – og ikke en ydelse? Mange webshops får størstedelen af deres omsætning gennem Google Shopping.

Når din kunde søger på et produkt, vil en bjælke med de mest relevante resultater blive synlig i toppen af din browser. Du har allerede indtastet produktets titel, beskrivelse og stregkode på din hjemmeside, som Google anvender helt automatisk. Og vi kan hjælpe dig i mål!

Display

Google Ads giver dig muligheden for at annoncere på Googles displaynetværk. Displaynetværket dækker over en bred vifte af tredjepartshjemmesider, hvor du kan placere dine bannerannoncer.

Gennem Google Ads kan vi annoncere på displaynetværket, og du kan dermed få dine annoncer ud på platforme, der er relevante for dine kunder.

Maja Beicker Salling

SEO- og Google Ads-specialist

[email protected]

GDPR
CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik

Tilmeld dig Marginal's nyhedsbrev

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Samtykke*