E-mailmarkedsføring er en af de bedst konverterende kanaler. Det skyldes, at du her har en helt unik mulighed for at bearbejde og engagere eksisterende – men i høj grad også nye – kunder. For når først du har fået et lead i hus, så gælder det om at pleje det, og dét er e-mails oplagte til.
Hos Marginal har vi kompetencer inden for alle dele af et godt nyhedsbrev. Lige fra strategi og tekstforfatning til opsætning og opfølgning. Skal vi hjælpe dig?
Inden vi påbegynder eksekveringen af nyhedsbrevet, er det nødvendigt at stille to vigtige spørgsmål: hvorfor laver vi et nyhedsbrev – og til hvem? Gennem tæt dialog, grundig analyse og erfaring finder vi frem til strategien, målgruppen og den optimale brugerrejse.
Når forarbejdet er på plads, er det tid til at udforme nyhedsbrevet. Her skriver vores tekstforfattere en værdiskabende og konverterende tekst, vores fotograf knipser fængende fotos og film – og til sidst sætter vores grafiske designere det hele op og sikrer sammenhæng.
Arbejdet slutter naturligvis ikke, når vi trykker ”send”. For at kunne måle på nyhedsbrevets resultater, bearbejder vi den data, e-mailplatformen tilbyder. Ud fra dataene udarbejder vi en skræddersyet rapport, og vi sørger for at optimere fremtidige kampagner ud fra den nye viden.
Følg med på bloggen og bliv klogere!
Hej bloggen!
CVR 17885170 – Privatlivspolitik
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.