Helt forenklet handler annoncering på sociale medier om salg. Det værdifulde ved betalt indhold er nemlig, at du kan målrette det til præcis den målgruppe, som giver mening for din virksomhed. Det kan være personer med specifikke interesser, alder, bopæl og meget mere.
Og så fungerer al annoncering på sociale medier således, at det kun er den udvalgte målgruppe, der bliver udsat for dine nøje udvalgte budskaber. Budskaber, som vi gennem erfaring på tværs af brancher, data og et solidt kendskab til din virksomhed hjælper dig med at udarbejde inden for de rammer, du sætter. Vi bruger nemlig dine penge fornuftigt – uanset, hvor meget (eller lidt) du har.
På Facebook kan du interagere direkte med din målgruppe og dele nyheder, gode historier og værdifuld viden.
Facebook er et uvurderligt brandingværktøj – og mange kunder søger information om åbningstider og adresser her frem for på din hjemmeside.
Vi sikrer både din organiske og betalte tilstedeværelse!
Instagram er baseret på billeder og visuelt indhold. Målgruppen er yngre end på Facebook, og mediet er særligt velvalgt til dig, som gerne vil opbygge et kreativt univers.
Vi producerer smukt content og varetager strategisk annoncering, som skaber målbare resultater.
LinkedIn er et socialt medie, som hovedsageligt er virksomheds- og karriereorienteret. Her er en anden – mere professionel – omgangstone.
Vi varetager både annoncering på LinkedIn og udtænker og producerer organisk content, der sikrer rekruttering og branding af din virksomhed som arbejdsplads.
Følg med på bloggen og bliv klogere!
Hej bloggen!
CVR 17885170 – Privatlivspolitik
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.