ET STÆRKT
PARTNERSKAB

Samarbejdet mellem Marginal og Ågård Efterskole er en gammel “kærlighedshistorie”. Ægteskabet – hvis vi skal blive i dén verden – har holdt i mange år. Og overlevet både forstanderskift, ejerskift og mange af hverdagens store og små udfordringer.
Det har det, fordi det er indgået med en ægtepagt, der indeholder oprigtig interesse, faglig stolthed og gensidig tillid fra begge parter.
”Marginal ved, hvem vi er. De har taget sig tiden til at få vores skole og værdier ind under huden, og det betyder, at de rammer plet med det materiale, de udarbejder til os.”
– Lene Balle, forstander på Ågård Efterskole

ET STÆRKT
PARTNERSKAB

Samarbejdet mellem Marginal og Ågård Efterskole er en gammel “kærlighedshistorie”. Ægteskabet – hvis vi skal blive i dén verden – har holdt i mange år. Og overlevet både forstanderskift, ejerskift og mange af hverdagens store og små udfordringer.

Det har det, fordi det er indgået med en ægtepagt, der indeholder oprigtig interesse, faglig stolthed og gensidig tillid fra begge parter.

”Marginal ved, hvem vi er. De har taget sig tiden til at få vores skole og værdier ind under huden, og det betyder, at de rammer plet med det materiale, de udarbejder til os.”

– Lene Balle, forstander på Ågård Efterskole

VÆRDIER DER KAN MÆRKES

Resultatet af mange års monogami er en sammenhængende og vedholdende markedsføring, der tager udgangspunkt i de allervigtigste værdier, som for Ågård Efterskole er mere end bare ord på et stykke papir. Det er leveregler – for elever og personale. Og de gennemsyrer beslutninger, undervisning og samvær på skolen.
”Når Marginal udarbejder materiale til os, er de altid meget lydhøre over for vores ønsker og modtager eventuelle rettelser med et smil. Samtidig går de ikke på kompromis med deres faglige stolthed og udfordrer vores holdninger på en god måde. Der er ingen tvivl om, de har en stor viden om deres fag.”
– Lene Balle, forstander på Ågård Efterskole
Sådanne værdier skal kunne mærkes. Om det er til en besøgsdag, gennem skærmen eller i en brochure. Som en meget traditionsrig og værdibåret efterskole har Ågård Efterskole sjældent haft udfordringer med at fylde alle pladser. Til gengæld har kunsten været at formidle “det særlige” og tiltrække elever, der køber ind i netop dét.

SAMARBEJDET GIVER TRYGHED

Som bekendt er der ikke nødvendigvis grund til at ændre på noget, der fungerer. Og dét gør det i høj grad på Ågård Efterskole. De arbejder hele tiden på at dygtiggøre og forny sig inden for det, som de i forvejen er gode til og er kendte for. Og det er netop dét, samarbejdet om markedsføringen har gjort muligt for dem.
”Vi oplever, at samarbejdet med Marginal er helt problemfrit. Vi får altid hurtig hjælp – selv på opgaver med korte deadlines. For mig er der en sikkerhed i at vide, at kommunikationsarbejdet bliver gjort ordentligt og til tiden.”
– Lene Balle, forstander på Ågård Efterskole

VÆRDIER DER KAN MÆRKES

Resultatet af mange års monogami er en sammenhængende og vedholdende markedsføring, der tager udgangspunkt i de allervigtigste værdier, som for Ågård Efterskole er mere end bare ord på et stykke papir. Det er leveregler – for elever og personale. Og de gennemsyrer beslutninger, undervisning og samvær på skolen.

”Når Marginal udarbejder materiale til os, er de altid meget lydhøre over for vores ønsker og modtager eventuelle rettelser med et smil. Samtidig går de ikke på kompromis med deres faglige stolthed og udfordrer vores holdninger på en god måde. Der er ingen tvivl om, de har en stor viden om deres fag.”

Sådanne værdier skal kunne mærkes. Om det er til en besøgsdag, gennem skærmen eller i en brochure. Som en meget traditionsrig og værdibåret efterskole har Ågård Efterskole sjældent haft udfordringer med at fylde alle pladser. Til gengæld har kunsten været at formidle “det særlige” og tiltrække elever, der køber ind i netop dét.

SAMARBEJDET GIVER TRYGHED

Som bekendt er der ikke nødvendigvis grund til at ændre på noget, der fungerer. Og dét gør det i høj grad på Ågård Efterskole. De arbejder hele tiden på at dygtiggøre og forny sig inden for det, som de i forvejen er gode til og er kendte for. Og det er netop dét, samarbejdet om markedsføringen har gjort muligt for dem.

Andre cases

CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik