Bernstorffsminde Efterskole

En moderne hjemmeside,
der gør indtryk

Bernstorffsminde Efterskole ville gerne forny deres online tilstedeværelse. Derfor udfordrede vi deres eksisterende stil, og havde et klart mål om at forstå deres unikke udtryk og omsætte det til en mere moderne identitet og hjemmeside.

Efterskolens klare motto, “En skole, der fortjener din opmærksomhed”, lagde tonen for en helt ny visuel identitet i forbindelse med den kommende hjemmeside. Identiteten bygger på deres eksisterende farver og logo, men blev forfinet og opdateret for at give et mere nutidigt præg, der skaber blikfang.

Friskt design og nyt indhold

Hjemmesiden og den nye identitet skulle ikke miste forbindelsen til skolens eksisterende kommunikation. Derfor foregik arbejdet med hjemmesiden i tæt dialog med Bernstorffsminde Efterskoles viceforstander. Det gav både en tryghed for skolen, men lod os også udvise både erfaring og ekspertise. 

Vi skød helt nye film og billeder til hjemmesiden for at sikre, at indholdet på den nye hjemmeside afspejlede skolens identitet. Og det blev alt sammen blev implementeret i opmærksomhedsskabende grafikker for at skabe et friskt udtryk.

Resultatet er en lysere, mere moderne hjemmeside, hvor der samtidig er fokus på at fremtidssikre de tekniske løsninger.

Opmærksomhed på den
røde tråd

For at sikre en genkendelig kommunikation med en klar rød tråd udviklede vi en grafisk pakke ud fra den nye visuelle identitet.

Vi udarbejdede en detaljeret designguide for korrekt anvendelse af de nye elementer på tværs af materialer og platforme. Den skulle gøre det lettere for skolen at anvende den nye identitet i hverdagen, og pakken omfattede alt fra en ny mailsignatur og PPT-skabeloner til eksempler på sociale medieopslag, stillingsopslag, plakater og digitale annoncer.

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig og din forretning.

Thomas Hermand

[email protected] +45 61 30 14 32

Andre cases

Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger

Grønne Mikrohandlinger
  • Ny visuel identitet og brandunivers
  • Design og udvikling af platform for erhvervsstuderende
  • Fængende tekstforfatning
Grafisk design
-
Hjemmeside

Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger

Nyt, brugervenligt webdesign styrker Smageriets brand og identitet

Smageriet
  • Nyt, brugervenligt webdesign
  • Mobiloptimeret købsflow
  • Opdateret visuel identitet
Grafisk design
-
Hjemmeside

Nyt, brugervenligt webdesign styrker Smageriets brand og identitet

Nye landingssider og kampagnemateriale rettet målgruppen til Erhvervshus Fyn

Erhvervshus FYN
  • Kampagne-idé og lanceringsplan
  • Målgruppeforståelse
  • Udarbejdelse af kampagnemateriale
Grafisk design
-
Marketing

Nye landingssider og kampagnemateriale rettet målgruppen til Erhvervshus Fyn

Ny designmanual og webdesign til Styrelsen for Forsyningssikkerhed

Styrelsen for Forsyningssikkerhed
  • Fokus på visuel tillid og troværdighed
  • Logodesign og komplet webdesign
  • Designmanual med grafisk identitet
Grafisk design

Ny designmanual og webdesign til Styrelsen for Forsyningssikkerhed

Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %

Sunset Boulevard
  • Digitale funktioner, der konverterer
  • 701% ROI
  • Fastholdelse, interaktioner og lavere leadpriser
Hjemmeside

Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %

Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer

Bar Mobil
  • Personaliseret og målrettet markedsføring
  • 30% flere konverteringer
  • 50% lavere CPA
Marketing
-
Tracking

Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer

CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik

Tilmeld dig Marginal's nyhedsbrev

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Samtykke*