Google Ads bureau

Marginal søger en
Junior Google Ads Specialist

Har du interesse for Google Ads – og er du datadrevet, resultatorienteret og klar på at lære en masse?

Vores forventninger til dig:

  • / Har arbejdet med Google Ads
  • / Erfaring med begreber som CPC, CPA og CPM
  • / God teknisk forståelse
  • / Kan navigere i store mængder af data
  • / Erfaring med markeds- og søgeordsanalyser samt rådgivning i kamapgnestrategier
  • / Resultatorienteret
  • / Har arbejdet med GA4
  • / Idérig og innovativ i forhold til annoncering
  • / Gode formidlingsevner

Det er et plus hvis du:

  • / Har kendskab til Bing Ads eller annoncering på Meta
  • / Er stærk i Excel
  • / Har deltaget på et kursus i Google Ads eller har gennemført en Bachelorgrad med IT

I Marginal er vi på udkig efter en ny Junior Google Ads Specialist. I stillingen er der lagt op til, at du ikke nødvendigvis sidder i en rolle som specialist inden for Google Ads, men du skal have mod på at dygtiggøre og udvikle dig.

Du skal have god teknisk forståelse, have lyst til at udforske konverteringer, optimere kunderejser og forvalte både mindre og større kampagnebudgetter med omhu. Derfor skal du være drevet af data, tiltrukket af AI og motiveret af at opnå imponerende resultater for vores mange kunder.

Til gengæld får du en arbejdsplads, der investerer i din udvikling og sørger for, at du har de bedste betingelser for at opnå succes i din rolle. Du vil være omgivet af dygtige specialister, som sidder klar til at lære fra sig – og så dedikerer vi hver måned tid til kompetenceudvikling.

Vil du være en del af holdet?

Tag næste skridt, og send os dit CV og en ansøgning, hvor du beskriver, hvorfor du er den helt
rette, til [email protected] senest den 14. maj.

Vi glæder os til at høre fra dig!

PS. Vi søger også en erfaren Google Ads Specialist - se stillingsopslaget HER

CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik