Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger
- Ny visuel identitet og brandunivers
- Design og udvikling af platform for erhvervsstuderende
- Fængende tekstforfatning
Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger
Samarbejdet mellem Marginal og Ågård Efterskole er en gammel “kærlighedshistorie”. Ægteskabet – hvis vi skal blive i dén verden – har holdt i mange år. Og overlevet både forstanderskift, ejerskift og mange af hverdagens store og små udfordringer.
Det har det, fordi det er indgået med en ægtepagt, der indeholder oprigtig interesse, faglig stolthed og gensidig tillid fra begge parter.
”Marginal ved, hvem vi er. De har taget sig tiden til at få vores skole og værdier ind under huden, og det betyder, at de rammer plet med det materiale, de udarbejder til os.”
– Lene Balle, forstander på Ågård Efterskole
Resultatet af mange års monogami er en sammenhængende og vedholdende markedsføring, der tager udgangspunkt i de allervigtigste værdier, som for Ågård Efterskole er mere end bare ord på et stykke papir. Det er leveregler – for elever og personale. Og de gennemsyrer beslutninger, undervisning og samvær på skolen.
”Når Marginal udarbejder materiale til os, er de altid meget lydhøre over for vores ønsker og modtager eventuelle rettelser med et smil. Samtidig går de ikke på kompromis med deres faglige stolthed og udfordrer vores holdninger på en god måde. Der er ingen tvivl om, de har en stor viden om deres fag.”
Sådanne værdier skal kunne mærkes. Om det er til en besøgsdag, gennem skærmen eller i en brochure. Som en meget traditionsrig og værdibåret efterskole har Ågård Efterskole sjældent haft udfordringer med at fylde alle pladser. Til gengæld har kunsten været at formidle “det særlige” og tiltrække elever, der køber ind i netop dét.
Som bekendt er der ikke nødvendigvis grund til at ændre på noget, der fungerer. Og dét gør det i høj grad på Ågård Efterskole. De arbejder hele tiden på at dygtiggøre og forny sig inden for det, som de i forvejen er gode til og er kendte for. Og det er netop dét, samarbejdet om markedsføringen har gjort muligt for dem.
Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %
Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %
Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer
Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer
Nyt, skræddersyet website til SOSU Fyn med fokus på UX
Nyt, skræddersyet website til SOSU Fyn med fokus på UX
CVR 17885170 – Privatlivspolitik
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.