Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger
- Ny visuel identitet og brandunivers
- Design og udvikling af platform for erhvervsstuderende
- Fængende tekstforfatning
Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden. Både for at hjælpe kunden med at markedfører kurserne, men også for at hjælpe brugerne til hurtigt at afkode forløbets indhold så tilmeldingerne blev flere, hurtigere.
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere. Så en bred vifte af marketingkompetencer fra huset har været i spil, og flere kolleger har været involveret og arbejdet sammen med kunden.
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.
Det har været en sjov case for hele teamet at arbejde på, da den røde tråd på tværs af kompetencer har været uhyre vigtig. Samtidig har det været interessant at se hinandens arbejde performe på sine respektive måder mod det fælles mål.
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.
Projektet er delt op i to; LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL.
Hvor førstnævnte er et online kursusforløb, er BLIV:DIGITAL et mere specifikt rådgivningsforløb. Det var vores opgave at skabe en visuel identitet og et tekstunivers for de to projekter, der både skabte sammenhæng og tydeligt differentierede projekterne fra hinanden.
Kuren til både LÆR:DIGITAL og BLIV:DIGITAL var to unikke landingssider – komplet med tekst og grafik – samt diverse kampagnemateriale til lancering og efterfølgende drift, herunder hele den overordnede kampagneidé og pay-off, annoncer til print og sociale medier, produktark, salgsbudskaber, nyhedsbreve, Google Ads-kampagner og meget mere.
Alt sammen gennemsyret af målgruppeforståelsen. Og det har fra start været den vigtigste opgave at skrive og fortælle i et sprog, målgruppen kan forstå i form af tekst og grafik til to landingssider, Facebook-opslag, LinkedIn-opslag, tekst og grafik til nyhedsbrev, Google Ads-bannere samt produktark til uddeling.
Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %
Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %
Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer
Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer
Nyt, skræddersyet website til SOSU Fyn med fokus på UX
Nyt, skræddersyet website til SOSU Fyn med fokus på UX
CVR 17885170 – Privatlivspolitik
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.