Fra 80 til 106 elever

Sdr. Nærå Efterskole

Fra 80 til 106 elever

Sdr. Nærå
Efterskole

Fra 80 til 106 elever

Sdr. Nærå
Efterskole

Fra 80 til 106 elever

Sdr. Nærå
Efterskole

Fællesskab – lige midt i Danmarks hjerte. Dét er Sdr. Nærå Efterskole (tidligere Midtfyns Efterskole). Der er nemlig højt til loftet, samtale, nærvær og ligeværd i centrum. Efterskolen er en almen af slagsen, og her kan eleverne afprøve sig selv i fem vidt forskellige linjefag; Dans, Brand & Politi, Mad med Omtanke, E-sport og Adventure!

Intet fælleskab

Men intet fællesskab uden elever. Og dém havde den midtfynske efterskole i 2020/21 ikke så mange af som ønsket. Derfor henvendte de sig til Marginal i foråret 2021. På det tidspunkt sov der kun elever i 75 af de i alt 90 senge på skolen, og der var 80 elever tilmeldt til det efterfølgende skoleår 21/22.

Målet for samarbejdet var derfor at øge elevtilmeldingerne og opnå 90 elever til skoleåret 22/23. Her var en målrettet, troværdig og ensartet markedsføringsindsats nødvendig for at nå i mål. Desuden ønskede Sdr. Nærå Efterskole løbende sparring i forbindelse med deres sociale medier, hjemmesideindhold, branding og formidling af skolens værdier, fællesskab og faglige tilbud.

Marginal udarbejdede en markedsføringsstrategi og en ny hjemmeside, der tydeligt formidler skolens budskaber og danner grundlaget for den digitale markedsføring. Derudover har vi udarbejdet foto- og videomateriale, SoMe-content, SoMe- og Google Ads-annoncering målrettet potentielle elever og deres forældre.

Godt samarbejde skaber

Det tætte samarbejde er altid grundstenen i vores aftaler, og derfor har det også været vigtigt for os i Marginal at have et tæt samarbejde med efterskolen og varetage al markedsføringsarbejdet. Det giver en ensartethed i det grafiske udtryk, tekstarbejdet og annonceringen. Og på den måde har vi skabt genkendelighed og sammenhæng mellem efterskolens platforme.

Sdr. Nærå Efterskole kunne på baggrund af vores fælles indsats melde ud i marts 2022, at skolen havde opnået 106 elever, og nu var fyldt – endda med venteliste på flere linjefag.

Skolen opnåede altså en stigning i elevoptag på 32,5% fra det forrige skoleår (21/22) og landede ovenikøbet 17,5% over deres oprindelig mål på 90 elever. Resultatet er opnået på baggrund af konsekvent, målrettet markedsføring med efterskolens særpræg i centrum. Og selvfølgelig et godt samarbejde med hele personalet!

+ ,5%

Flere elever

Et udpluk af SNFE's linjefagsvideoer

Fællesskab – lige midt i Danmarks hjerte. Dét er Sdr. Nærå Efterskole (tidligere Midtfyns Efterskole). Der er nemlig højt til loftet, samtale, nærvær og ligeværd i centrum. Efterskolen er en almen af slagsen, og her kan eleverne afprøve sig selv i fem vidt forskellige linjefag; Dans, Brand & Politi, Mad med Omtanke, E-sport og Adventure!

Intet fælleskab

Men intet fællesskab uden elever. Og dém havde den midtfynske efterskole i 2020/21 ikke så mange af som ønsket. Derfor henvendte de sig til Marginal i foråret 2021. På det tidspunkt sov der kun elever i 75 af de i alt 90 senge på skolen, og der var 80 elever tilmeldt til det efterfølgende skoleår 21/22.

Målet for samarbejdet var derfor at øge elevtilmeldingerne og opnå 90 elever til skoleåret 22/23. Her var en målrettet, troværdig og ensartet markedsføringsindsats nødvendig for at nå i mål. Desuden ønskede Sdr. Nærå Efterskole løbende sparring i forbindelse med deres sociale medier, hjemmesideindhold, branding og formidling af skolens værdier, fællesskab og faglige tilbud.

Marginal udarbejdede en markedsføringsstrategi og en ny hjemmeside, der tydeligt formidler skolens budskaber og danner grundlaget for den digitale markedsføring. Derudover har vi udarbejdet foto- og videomateriale, SoMe-content, SoMe- og Google Ads-annoncering målrettet potentielle elever og deres forældre.

Godt samarbejde skaber

Det tætte samarbejde er altid grundstenen i vores aftaler, og derfor har det også været vigtigt for os i Marginal at have et tæt samarbejde med efterskolen og varetage al markedsføringsarbejdet. Det giver en ensartethed i det grafiske udtryk, tekstarbejdet og annonceringen. Og på den måde har vi skabt genkendelighed og sammenhæng mellem efterskolens platforme.

Sdr. Nærå Efterskole kunne på baggrund af vores fælles indsats melde ud i marts 2022, at skolen havde opnået 106 elever, og nu var fyldt – endda med venteliste på flere linjefag.

Skolen opnåede altså en stigning i elevoptag på 32,5% fra det forrige skoleår (21/22) og landede ovenikøbet 17,5% over deres oprindelig mål på 90 elever. Resultatet er opnået på baggrund af konsekvent, målrettet markedsføring med efterskolens særpræg i centrum. Og selvfølgelig et godt samarbejde med hele personalet!

+ ,5%

Flere elever

Et udpluk af SNFE's linjefagsvideoer

Fællesskab – lige midt i Danmarks hjerte. Dét er Sdr. Nærå Efterskole (tidligere Midtfyns Efterskole). Der er nemlig højt til loftet, samtale, nærvær og ligeværd i centrum. Efterskolen er en almen af slagsen, og her kan eleverne afprøve sig selv i fem vidt forskellige linjefag; Dans, Brand & Politi, Mad med Omtanke, E-sport og Adventure!

Intet fælleskab

Men intet fællesskab uden elever. Og dém havde den midtfynske efterskole i 2020/21 ikke så mange af som ønsket. Derfor henvendte de sig til Marginal i foråret 2021. På det tidspunkt sov der kun elever i 75 af de i alt 90 senge på skolen, og der var 80 elever tilmeldt til det efterfølgende skoleår 21/22.

Målet for samarbejdet var derfor at øge elevtilmeldingerne og opnå 90 elever til skoleåret 22/23. Her var en målrettet, troværdig og ensartet markedsføringsindsats nødvendig for at nå i mål. Desuden ønskede Sdr. Nærå Efterskole løbende sparring i forbindelse med deres sociale medier, hjemmesideindhold, branding og formidling af skolens værdier, fællesskab og faglige tilbud.

Marginal udarbejdede en markedsføringsstrategi og en ny hjemmeside, der tydeligt formidler skolens budskaber og danner grundlaget for den digitale markedsføring. Derudover har vi udarbejdet foto- og videomateriale, SoMe-content, SoMe- og Google Ads-annoncering målrettet potentielle elever og deres forældre.

Godt samarbejde skaber

Det tætte samarbejde er altid grundstenen i vores aftaler, og derfor har det også været vigtigt for os i Marginal at have et tæt samarbejde med efterskolen og varetage al markedsføringsarbejdet. Det giver en ensartethed i det grafiske udtryk, tekstarbejdet og annonceringen. Og på den måde har vi skabt genkendelighed og sammenhæng mellem efterskolens platforme.

Sdr. Nærå Efterskole kunne på baggrund af vores fælles indsats melde ud i marts 2022, at skolen havde opnået 106 elever, og nu var fyldt – endda med venteliste på flere linjefag.

Skolen opnåede altså en stigning i elevoptag på 32,5% fra det forrige skoleår (21/22) og landede ovenikøbet 17,5% over deres oprindelig mål på 90 elever. Resultatet er opnået på baggrund af konsekvent, målrettet markedsføring med efterskolens særpræg i centrum. Og selvfølgelig et godt samarbejde med hele personalet!

+ ,5%

Flere elever

Et udpluk af SNFE's linjefagsvideoer

Skal vi også hjælpe dig?

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig og din forretning.

Thomas Hermand

[email protected] +45 61 30 14 32

Andre cases

Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger

Grønne Mikrohandlinger
  • Ny visuel identitet og brandunivers
  • Design og udvikling af platform for erhvervsstuderende
  • Fængende tekstforfatning
Grafisk design
-
Hjemmeside

Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger

Nyt, brugervenligt webdesign styrker Smageriets brand og identitet

Smageriet
  • Nyt, brugervenligt webdesign
  • Mobiloptimeret købsflow
  • Opdateret visuel identitet
Grafisk design
-
Hjemmeside

Nyt, brugervenligt webdesign styrker Smageriets brand og identitet

Nye landingssider og kampagnemateriale rettet målgruppen til Erhvervshus Fyn

Erhvervshus FYN
  • Kampagne-idé og lanceringsplan
  • Målgruppeforståelse
  • Udarbejdelse af kampagnemateriale
Grafisk design
-
Marketing

Nye landingssider og kampagnemateriale rettet målgruppen til Erhvervshus Fyn

Ny designmanual og webdesign til Styrelsen for Forsyningssikkerhed

Styrelsen for Forsyningssikkerhed
  • Fokus på visuel tillid og troværdighed
  • Logodesign og komplet webdesign
  • Designmanual med grafisk identitet
Grafisk design

Ny designmanual og webdesign til Styrelsen for Forsyningssikkerhed

Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %

Sunset Boulevard
  • Digitale funktioner, der konverterer
  • 701% ROI
  • Fastholdelse, interaktioner og lavere leadpriser
Hjemmeside

Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %

Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer

Bar Mobil
  • Personaliseret og målrettet markedsføring
  • 30% flere konverteringer
  • 50% lavere CPA
Marketing
-
Tracking

Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer

Det hele starter med et klik

CVR 17885170
© Alle rettigheder forbeholdes – marginal.dk

CVR 17885170 – Privatlivspolitik

Tilmeld dig Marginal's nyhedsbrev

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Samtykke*