1423 – Ron Esclavo
WORLD CLASS SPIRIT
Dyk ned i en verden af rom
ROM, ROM & ATTER ROM
Er du romkender? Så kender du sikkert 1423. Virksomheden, der ligger i Ringe, distribuerer en lange række alkoholbrands – med stort fokus på og forkærlighed til rom.
Siden 2018 har vi hjulpet 1423 med at udbrede kendskabet til nogle af deres største rombrands, herunder Ron Esclavo. Vi har udarbejdet en brandprofil med retningslinjer for visuelt udtryk såvel som tekstunivers, udviklet en landingsside, fotograferet, annonceret, oprettet samt drevet Instagram- og Facebook-profiler for at sikre gennemslagskraft og sammenhæng i den digitale markedsføring.
Det er blevet til mange billeder. Mange ord. Utallige SoMe-posts. Og resultatet er en dynamisk online tilstedeværelse med en altid-tilstedeværende brandprofil.
ET DIGITALT POSTKORT
Instagram- og Facebookprofilen for Ron Esclavo bliver jævnligt opdateret med nyt, smukt content. Men 1423 ønskede derudover også noget mere statisk. Et slags digitalt visitkort, hvor brugere hurtigt kunne søge information om Ron Esclavo-sortimentet. Derfor udarbejdede vi en landingsside.
Landingssiden præsenterer Ron Esclavo og inviterer ind i rommens univers. Designidentiteten bærer præg af den eksisterende flaskeetikettes mange farver, tropiske planter og historiske præg – hvilket selvfølgelig også går igen på sociale medier, hvor vi har fotograferet og leveret billeder af flaskerne i grønne omgivelser.
Landingssiden henvender sig både til slutbrugere der søger information, og forhandlere, der ønsker at føre rommen. Derfor er det væsentligste, at den er overskuelig, appetitlig og formidler rommens kvaliteter til slutbrugere såvel som forhandlere.
Flaskeetiketten er designet af AM Copenhagen.
1423 – Ron Esclavo
WORLD CLASS SPIRIT
Dyk ned i en verden af rom
ROM, ROM & ATTER ROM
Er du romkender? Så kender du sikkert 1423. Virksomheden, der ligger i Ringe, distribuerer en lange række alkoholbrands – med stort fokus på og forkærlighed til rom.
Siden 2018 har vi hjulpet 1423 med at udbrede kendskabet til nogle af deres største rombrands, herunder Ron Esclavo. Vi har udarbejdet en brandprofil med retningslinjer for visuelt udtryk såvel som tekstunivers, udviklet en landingsside, fotograferet, annonceret, oprettet samt drevet Instagram- og Facebook-profiler for at sikre gennemslagskraft og sammenhæng i den digitale markedsføring.
Det er blevet til mange billeder. Mange ord. Utallige SoMe-posts. Og resultatet er en dynamisk online tilstedeværelse med en altid-tilstedeværende brandprofil.
ET DIGITALT POSTKORT
Instagram- og Facebookprofilen for Ron Esclavo bliver jævnligt opdateret med nyt, smukt content. Men 1423 ønskede derudover også noget mere statisk. Et slags digitalt visitkort, hvor brugere hurtigt kunne søge information om Ron Esclavo-sortimentet. Derfor udarbejdede vi en landingsside.
Landingssiden præsenterer Ron Esclavo og inviterer ind i rommens univers. Designidentiteten bærer præg af den eksisterende flaskeetikettes mange farver, tropiske planter og historiske præg – hvilket selvfølgelig også går igen på sociale medier, hvor vi har fotograferet og leveret billeder af flaskerne i grønne omgivelser.
Landingssiden henvender sig både til slutbrugere der søger information, og forhandlere, der ønsker at føre rommen. Derfor er det væsentligste, at den er overskuelig, appetitlig og formidler rommens kvaliteter til slutbrugere såvel som forhandlere.
Flaskeetiketten er designet af AM Copenhagen.