Fra 80 til 106 elever
Sdr. Nærå Efterskole
Fra 80 til 106 elever
Sdr. Nærå
Efterskole
Fra 80 til 106 elever
Sdr. Nærå
Efterskole
Fra 80 til 106 elever
Sdr. Nærå
Efterskole
Fællesskab – lige midt i Danmarks hjerte. Dét er Sdr. Nærå Efterskole (tidligere Midtfyns Efterskole). Der er nemlig højt til loftet, samtale, nærvær og ligeværd i centrum. Efterskolen er en almen af slagsen, og her kan eleverne afprøve sig selv i fem vidt forskellige linjefag; Dans, Brand & Politi, Mad med Omtanke, E-sport og Adventure!
Intet fælleskab
Men intet fællesskab uden elever. Og dém havde den midtfynske efterskole i 2020/21 ikke så mange af som ønsket. Derfor henvendte de sig til Marginal i foråret 2021. På det tidspunkt sov der kun elever i 75 af de i alt 90 senge på skolen, og der var 80 elever tilmeldt til det efterfølgende skoleår 21/22.
Målet for samarbejdet var derfor at øge elevtilmeldingerne og opnå 90 elever til skoleåret 22/23. Her var en målrettet, troværdig og ensartet markedsføringsindsats nødvendig for at nå i mål. Desuden ønskede Sdr. Nærå Efterskole løbende sparring i forbindelse med deres sociale medier, hjemmesideindhold, branding og formidling af skolens værdier, fællesskab og faglige tilbud.
Marginal udarbejdede en markedsføringsstrategi og en ny hjemmeside, der tydeligt formidler skolens budskaber og danner grundlaget for den digitale markedsføring. Derudover har vi udarbejdet foto- og videomateriale, SoMe-content, SoMe- og Google Ads-annoncering målrettet potentielle elever og deres forældre.
Målet for samarbejdet var derfor at øge elevtilmeldingerne og opnå 90 elever til skoleåret 22/23. Her var en målrettet, troværdig og ensartet markedsføringsindsats nødvendig for at nå i mål. Desuden ønskede Sdr. Nærå Efterskole løbende sparring i forbindelse med deres sociale medier, hjemmesideindhold, branding og formidling af skolens værdier, fællesskab og faglige tilbud.
Marginal udarbejdede en markedsføringsstrategi og en ny hjemmeside, der tydeligt formidler skolens budskaber og danner grundlaget for den digitale markedsføring. Derudover har vi udarbejdet foto- og videomateriale, SoMe-content, SoMe- og Google Ads-annoncering målrettet potentielle elever og deres forældre.
Godt samarbejde skaber
Det tætte samarbejde er altid grundstenen i vores aftaler, og derfor har det også været vigtigt for os i Marginal at have et tæt samarbejde med efterskolen og varetage al markedsføringsarbejdet. Det giver en ensartethed i det grafiske udtryk, tekstarbejdet og annonceringen. Og på den måde har vi skabt genkendelighed og sammenhæng mellem efterskolens platforme.
Sdr. Nærå Efterskole kunne på baggrund af vores fælles indsats melde ud i marts 2022, at skolen havde opnået 106 elever, og nu var fyldt – endda med venteliste på flere linjefag.
Skolen opnåede altså en stigning i elevoptag på 32,5% fra det forrige skoleår (21/22) og landede ovenikøbet 17,5% over deres oprindelig mål på 90 elever. Resultatet er opnået på baggrund af konsekvent, målrettet markedsføring med efterskolens særpræg i centrum. Og selvfølgelig et godt samarbejde med hele personalet!
Sdr. Nærå Efterskole kunne på baggrund af vores fælles indsats melde ud i marts 2022, at skolen havde opnået 106 elever, og nu var fyldt – endda med venteliste på flere linjefag.
Skolen opnåede altså en stigning i elevoptag på 32,5% fra det forrige skoleår (21/22) og landede ovenikøbet 17,5% over deres oprindelig mål på 90 elever. Resultatet er opnået på baggrund af konsekvent, målrettet markedsføring med efterskolens særpræg i centrum. Og selvfølgelig et godt samarbejde med hele personalet!
+ ,5%
Flere elever
Et udpluk af SNFE's linjefagsvideoer
Fællesskab – lige midt i Danmarks hjerte. Dét er Sdr. Nærå Efterskole (tidligere Midtfyns Efterskole). Der er nemlig højt til loftet, samtale, nærvær og ligeværd i centrum. Efterskolen er en almen af slagsen, og her kan eleverne afprøve sig selv i fem vidt forskellige linjefag; Dans, Brand & Politi, Mad med Omtanke, E-sport og Adventure!
Intet fælleskab
Men intet fællesskab uden elever. Og dém havde den midtfynske efterskole i 2020/21 ikke så mange af som ønsket. Derfor henvendte de sig til Marginal i foråret 2021. På det tidspunkt sov der kun elever i 75 af de i alt 90 senge på skolen, og der var 80 elever tilmeldt til det efterfølgende skoleår 21/22.
Målet for samarbejdet var derfor at øge elevtilmeldingerne og opnå 90 elever til skoleåret 22/23. Her var en målrettet, troværdig og ensartet markedsføringsindsats nødvendig for at nå i mål. Desuden ønskede Sdr. Nærå Efterskole løbende sparring i forbindelse med deres sociale medier, hjemmesideindhold, branding og formidling af skolens værdier, fællesskab og faglige tilbud.
Marginal udarbejdede en markedsføringsstrategi og en ny hjemmeside, der tydeligt formidler skolens budskaber og danner grundlaget for den digitale markedsføring. Derudover har vi udarbejdet foto- og videomateriale, SoMe-content, SoMe- og Google Ads-annoncering målrettet potentielle elever og deres forældre.
Målet for samarbejdet var derfor at øge elevtilmeldingerne og opnå 90 elever til skoleåret 22/23. Her var en målrettet, troværdig og ensartet markedsføringsindsats nødvendig for at nå i mål. Desuden ønskede Sdr. Nærå Efterskole løbende sparring i forbindelse med deres sociale medier, hjemmesideindhold, branding og formidling af skolens værdier, fællesskab og faglige tilbud.
Marginal udarbejdede en markedsføringsstrategi og en ny hjemmeside, der tydeligt formidler skolens budskaber og danner grundlaget for den digitale markedsføring. Derudover har vi udarbejdet foto- og videomateriale, SoMe-content, SoMe- og Google Ads-annoncering målrettet potentielle elever og deres forældre.
Godt samarbejde skaber
Det tætte samarbejde er altid grundstenen i vores aftaler, og derfor har det også været vigtigt for os i Marginal at have et tæt samarbejde med efterskolen og varetage al markedsføringsarbejdet. Det giver en ensartethed i det grafiske udtryk, tekstarbejdet og annonceringen. Og på den måde har vi skabt genkendelighed og sammenhæng mellem efterskolens platforme.
Sdr. Nærå Efterskole kunne på baggrund af vores fælles indsats melde ud i marts 2022, at skolen havde opnået 106 elever, og nu var fyldt – endda med venteliste på flere linjefag.
Skolen opnåede altså en stigning i elevoptag på 32,5% fra det forrige skoleår (21/22) og landede ovenikøbet 17,5% over deres oprindelig mål på 90 elever. Resultatet er opnået på baggrund af konsekvent, målrettet markedsføring med efterskolens særpræg i centrum. Og selvfølgelig et godt samarbejde med hele personalet!
Sdr. Nærå Efterskole kunne på baggrund af vores fælles indsats melde ud i marts 2022, at skolen havde opnået 106 elever, og nu var fyldt – endda med venteliste på flere linjefag.
Skolen opnåede altså en stigning i elevoptag på 32,5% fra det forrige skoleår (21/22) og landede ovenikøbet 17,5% over deres oprindelig mål på 90 elever. Resultatet er opnået på baggrund af konsekvent, målrettet markedsføring med efterskolens særpræg i centrum. Og selvfølgelig et godt samarbejde med hele personalet!
+ ,5%
Flere elever
Et udpluk af SNFE's linjefagsvideoer
Fællesskab – lige midt i Danmarks hjerte. Dét er Sdr. Nærå Efterskole (tidligere Midtfyns Efterskole). Der er nemlig højt til loftet, samtale, nærvær og ligeværd i centrum. Efterskolen er en almen af slagsen, og her kan eleverne afprøve sig selv i fem vidt forskellige linjefag; Dans, Brand & Politi, Mad med Omtanke, E-sport og Adventure!
Intet fælleskab
Men intet fællesskab uden elever. Og dém havde den midtfynske efterskole i 2020/21 ikke så mange af som ønsket. Derfor henvendte de sig til Marginal i foråret 2021. På det tidspunkt sov der kun elever i 75 af de i alt 90 senge på skolen, og der var 80 elever tilmeldt til det efterfølgende skoleår 21/22.
Målet for samarbejdet var derfor at øge elevtilmeldingerne og opnå 90 elever til skoleåret 22/23. Her var en målrettet, troværdig og ensartet markedsføringsindsats nødvendig for at nå i mål. Desuden ønskede Sdr. Nærå Efterskole løbende sparring i forbindelse med deres sociale medier, hjemmesideindhold, branding og formidling af skolens værdier, fællesskab og faglige tilbud.
Marginal udarbejdede en markedsføringsstrategi og en ny hjemmeside, der tydeligt formidler skolens budskaber og danner grundlaget for den digitale markedsføring. Derudover har vi udarbejdet foto- og videomateriale, SoMe-content, SoMe- og Google Ads-annoncering målrettet potentielle elever og deres forældre.
Målet for samarbejdet var derfor at øge elevtilmeldingerne og opnå 90 elever til skoleåret 22/23. Her var en målrettet, troværdig og ensartet markedsføringsindsats nødvendig for at nå i mål. Desuden ønskede Sdr. Nærå Efterskole løbende sparring i forbindelse med deres sociale medier, hjemmesideindhold, branding og formidling af skolens værdier, fællesskab og faglige tilbud.
Marginal udarbejdede en markedsføringsstrategi og en ny hjemmeside, der tydeligt formidler skolens budskaber og danner grundlaget for den digitale markedsføring. Derudover har vi udarbejdet foto- og videomateriale, SoMe-content, SoMe- og Google Ads-annoncering målrettet potentielle elever og deres forældre.
Godt samarbejde skaber
Det tætte samarbejde er altid grundstenen i vores aftaler, og derfor har det også været vigtigt for os i Marginal at have et tæt samarbejde med efterskolen og varetage al markedsføringsarbejdet. Det giver en ensartethed i det grafiske udtryk, tekstarbejdet og annonceringen. Og på den måde har vi skabt genkendelighed og sammenhæng mellem efterskolens platforme.
Sdr. Nærå Efterskole kunne på baggrund af vores fælles indsats melde ud i marts 2022, at skolen havde opnået 106 elever, og nu var fyldt – endda med venteliste på flere linjefag.
Skolen opnåede altså en stigning i elevoptag på 32,5% fra det forrige skoleår (21/22) og landede ovenikøbet 17,5% over deres oprindelig mål på 90 elever. Resultatet er opnået på baggrund af konsekvent, målrettet markedsføring med efterskolens særpræg i centrum. Og selvfølgelig et godt samarbejde med hele personalet!
Sdr. Nærå Efterskole kunne på baggrund af vores fælles indsats melde ud i marts 2022, at skolen havde opnået 106 elever, og nu var fyldt – endda med venteliste på flere linjefag.
Skolen opnåede altså en stigning i elevoptag på 32,5% fra det forrige skoleår (21/22) og landede ovenikøbet 17,5% over deres oprindelig mål på 90 elever. Resultatet er opnået på baggrund af konsekvent, målrettet markedsføring med efterskolens særpræg i centrum. Og selvfølgelig et godt samarbejde med hele personalet!
+ ,5%
Flere elever