Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger
- Ny visuel identitet og brandunivers
- Design og udvikling af platform for erhvervsstuderende
- Fængende tekstforfatning
Website og visuel identitet til CIU’s Grønne Mikrohandlinger
Og den mangel starter allerede på uddannelserne…
UNG I VELFÆRD er et samarbejde mellem 11 social- og sundhedsskoler over hele landet, der er søsat netop for at skabe mere opmærksomhed omkring SOSU-faget. Samarbejdet går ud på, at uddanne og samle over 150 elevambassadører i alderen 16-25 år, som tager ud på folkeskoler, uddannelsesmesser og lignende arrangementer for at fortælle om uddannelsen som social- og sundhedsassistent.
Ambassadørerne bliver trænet af YouTuberen Rasmus Brohave, og projektet er støttet af Tietgenfonden.
UNG I VELFÆRD er et omfattende projekt med mange interessenter og aktører. Vi blev kontaktet af kunden med henblik på at udvikle deres kampagnewebsite ud fra de allerede definerede designrammer og -krav.
Som en del af opgaven, indbød vi derfor UNG I VELFÆRD til en workshop, hvor vi fastlagde deres ønsker og krav til websitet for at sikre det et resultat, der stemte overens med deres sideløbende indsatser og kampagneaktiviteter. Her fastlagde vi desuden målgruppen, som både var potentielle elever og deres forældre.
Et af fokuspunkterne var desuden at udvikle en ambassadøroversigt, der har til formål at opliste samtlige ambassadører med to billeder og interview. Den massive tekst- og billedmængde præsenterede en særlig udfordring i ikke at gøre hjemmesiden unødigt langsom og tung.
I samarbejde med SOSU skolerne…
Da projektet havde en stram tidsplan, lagde vi vægt på effektiv og præcis kommunikation. Den indledende workshop afklarede eventuelle tvivlspørgsmål og fastlagde desuden rammerne for websitets struktur.
Hos Marginal har vi stor erfaring med at kommunikere om uddannelsesvalg til unge, hvorfor vi prioriterede et enkelt, overskueligt hjemmedesign, der var let tilgængeligt og mobilvenligt.
Derudover udviklede vi en overskuelig ambassadør-oversigt. Her bliver de mange ambassadører præsenteret i en oversigt, hvor man kan sortere og filtrere ambassadørerne i et hurtigt, responsivt design.
Gennem et tæt samarbejde blev hjemmesiden livesat inden for deadline, og vi nåede kundens ønsker og
målsætninger – med et smukt website som resultat.
Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %
Med UX-optimeringer opnåede Sunset Boulevard en stigning i ROI på 701 %
Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer
Bar-Mobil fordoblede antal leads og fik 30 % flere konverteringer
Nyt, skræddersyet website til SOSU Fyn med fokus på UX
Nyt, skræddersyet website til SOSU Fyn med fokus på UX
CVR 17885170 – Privatlivspolitik
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.