Priss er en kæde bestående af 3 grænsebutikker i Tyskland – lige på den anden side af grænsen. Priss-navnet består af “PRIS” for gode priser og et ekstra S for den gode service.
Med god service følger naturligvis en webshop, som gør det nemt og overskueligt for kunden at foretage en god handel. Der var bare aldrig kommet helt gang i den. Priss kontaktede derfor os for at få hjælp til at løfte deres online tilstedeværelse på Google. Primært for at øge konverteringerne (salg) gennem deres webshop.
For at sikre, at Priss bliver set, når kunden griber til tasterne og derved skabe mere salg har vi opdateret og optimeret hele deres Google Ads set-up. Det har vi gjort ved at opsætte kampagner, som øger trafik såvel som synlighed på bl.a. Google.
Og det har båret frugt!
Trafikken, som fører til Priss’ webshop, er aktuel, da vi kan se, at kampagnerne fører til konverteringer – både gennem online køb, men også fysiske butiksbesøg.
Priss har gennem en optimeret indsats på Google Ads fået høje positioner på søgetjenesten og mere trafik, uden at klikprisen stiger – og samtidig har vi set et flot løft i konverteringer.
I løbet af de første 6 måneder har vi gennem målrettet SEO-optimering og annoncering på Google øget den organiske konverteringsrate med 96,79 %. I perioden har annonceringen på Google opnået en ROAS på 13,3, hvilket både vi og kunden er MEGET godt tilfredse med!